امام جمعه موقت شیراز ادامه داد: اینقدر در خانه سالمندان بد برخورد می‌کنند از فحاشی گرفته تا بی‌احترامی‌های دیگر که خانم سالمندی خودکشی ناموفق داشته که سالمندان حاضر در آسایشگاه متوجه می‌شوند و به دادش می رسند نه پرستاران! از سه مجموعه نمایندگان مجلس، سازمان بازرسی و استاندار می‌خواهم دخالت کنند و به داد معلولین برسند!
کد خبر: ۱۱۲۴۰۶۳
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۱ 01 September 2023

تابناک فارس به نقل از تسنیم: حجت‌الاسلام سید ابوفاضل رضوی اردکانی در خطبه‌های نماز جمعه امروز شیراز ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی و گرامیداشت هفته دولت اظهار داشت: بهزیستی استان رهاست فکری به حالش کنید، این سازمان شکل گرفته تا دست معلولین جامعه را بگیرد اما پارتی‌بازی و کاغذ‌بازی موجب شده تا یک معلول ماه‌ها برود و بیاید و نهایتا هم به او بگویند مشمول دریافت خدمات معلولیت نمی‌شوید.

وی افزود: به فردی که اتهامات مالی و غیرمالی ‌در پرونده‌اش بوده و از مجموعه بهزیستی اخراج می‌شود مجوز تأسیس خانه‌‌ سالمندان می‌دهند و از 6 تا 40 میلیون هزینه می‌گیرند اما نه تنها به این عزیزان رسیدگی نمی‌کنند بلکه به بدترین نوع برخورد می‌کنند!

امام جمعه موقت شیراز ادامه داد: اینقدر در خانه سالمندان بد برخورد می‌کنند از فحاشی گرفته تا بی‌احترامی‌های دیگر که خانم سالمندی خودکشی ناموفق داشته که سالمندان حاضر در آسایشگاه متوجه می‌شوند و به دادش می رسند نه پرستاران! از سه مجموعه نمایندگان مجلس، سازمان بازرسی و استاندار می‌خواهم دخالت کنند و به داد معلولین برسند!

رضوی اردکانی همچنین تصریح کرد: دلسوز‌تر و پاکدست‌تر از استاندار فعلی فارس طی این 44 سال در این استان نداشته‌ایم که از همین تریبون از ایشان بابت خدمت شبانه‌روزی تقدیر می‌کنم.

وی در بخش دیگری بیان کرد: انصافا اقدامات عظیمی در دولت سیزدهم رخ داده که به دلیل برخی گرانی‌ها جلوه نمی‌کند، در حالی که گام‌های این دولت از چند‌ دولت گذشته چه در صحنه اقتصادی و سیاسی و چه نظامی بلندتر و اثرگذارتر بوده است.

رضوی اردکانی؛ ایجاد شغل، ساخت مسکن، احیای 3500 کارخانه راکد و تعطیل و از سرگیری مهم‌ترین پروژه عسلویه (فاز 11) که تا 20 سال تعطیل بود را از مهمترین اقدامات دولت سیزدهم ذکر و عنوان کرد: شاهد افتتاح و بهره برداری چند هزار پروژه مهم در حوزه‌های فرودگاه‌ها، بیمارستان‌ها و ... در هفته دولت امسال بودیم.

امام جمعه موقت شیراز با بیان اینکه پروژه عظیم آزادراه شیراز به اصفهان نیز طی روز‌های آینده به بهره‌برداری می‌رسد، خاطرنشان کرد: دولت‌های گذشته اعلام می‌کردند که در شرایط تحریم امکان فروش نفت نداریم، اما با عزت و قدرت، امروز 2.5 میلیون بشکه نفت تولید می‌شود که 1.5 میلیون بشکه آن صادر می‌شود که در سال‌های اخیر بی‌سابقه بوده است.

رضوی اردکانی با تصریح بر اینکه دولت فعلی هیچ طرحی را رها نکرده و هزاران طرح نیمه تمام را احیا کرده است، گفت: متاسفانه قلم‌های مسموم شب و روز برای به زمین زدن این دولت تلاش می‌کنند و در تهران جلسه می‌گیرند.

وی با تاکید بر اینکه در صورتی که ارزش پول ملی حل شود، مسئله گرانی هم حل می‌شود، عنوان کرد: دولت سیزدهم با عزت توانست پول‌های بلوکه شده در کره و عراق برگرداند.

امام جمعه موقت شیراز همچنین عضویت ایران در دو پیمان جهانی شانگ‌های و بریکس را از اقدامات شاخص دولت فعلی ذکر و تصریح کرد: اگرچه آثار این‌ها فوری نیست، اما این کار، هنر دولت بود.

امام جمعه موقت شیراز همچنین به روز تعاون و مشارکت در 14 شهریور هم اشاره و عنوان کرد: اساس جمهوری اسلامی بر تعاون و مردمی سازی بوده است.

رضوی اردکانی به 13 شهریور، سالروز شهادت رئیس علی دلواری، قهرمان جنوب که با تفنگ‌های معمولی توانست ارتش انگلیس را به زمین بزند هم اشاره کرد و یاد و خاطره این قهرمان ملی را گرامیداشت.

وی به راهپیمایی اربعین حسینی هم اشاره کرد و گفت: امروز پیاده روی اربعین، تمام محبان اهل بیت (ع) را گردهم آورده است.

امام جمعه موقت شیراز ضمن تقدیر از مردم سخاوتمند عراق در پذیرایی از زوار اربعین حسینی و با بیان اینکه اربعین یک کنگره عظیم انسانی است، گفت: مراسم اربعین یعنی دفاع از فضیلت‌ها و مبارزه با رذیلت‌ها.

امام جمعه شیراز با تصریح بر اینکه جمهوری اسلامی نمی‌خواهد کسی را به زور به بهشت بفرستد و خیر خانواده‌ها را می‌خواهد، گفت: اسلام به دنبال جامعه‌ای پاک است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار